Sannsynligvis kan dette forårsakes av utdaterte informasjonskapsler på din enhet. Forsøk å åpne søknaden i et privat vindu/inkognitovindu i nettleseren du bruker. Da pleier dette å løse seg.
Hvis dette ikke fungerer ber vi deg kontakte oss på e-post eller telefon.
Sannsynligvis kan dette forårsakes av utdaterte informasjonskapsler på din enhet. Forsøk å åpne søknaden i et privat vindu/inkognitovindu i nettleseren du bruker. Da pleier dette å løse seg.
Hvis dette ikke fungerer ber vi deg kontakte oss på e-post eller telefon.
Når du registerer bruker hos oss sendes det en e-post med valideringsinstrukser til den e-postadressen du har registrert. Fra tid til annen kommer denne, av ulike årsaker, ikke frem. Når det skjer ber vi deg sjekke spamfilter/søppelpost – den havner ofte der. Hvis den ikke ligger der, må du ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg med valideringen.