Sannsynligvis kan dette forårsakes av utdaterte informasjonskapsler på din enhet. Forsøk å åpne søknaden i et privat vindu/inkognitovindu i nettleseren du bruker. Da pleier dette å løse seg.
Hvis dette ikke fungerer ber vi deg kontakte oss på e-post eller telefon.
Sannsynligvis kan dette forklares av at søknaden har blitt lagret på et grunnlag av informasjonskapsler på din enhet som nå er utdatert. Dessverre er søknaden da ikke blitt lagret, og vi kan ikke hente den frem igjen.
Vi må oppfordre deg til å legge inn søknaden på nytt. I den forbindelse oppfordrer vi på generelt grunnlag til å ta backup av alt materialet – for eksempel i et tekstbehandlingsdokument.
Sannsynligvis kan dette forårsakes av utdaterte informasjonskapsler på din enhet. Forsøk å åpne søknaden i et privat vindu/inkognitovindu i nettleseren du bruker. Da pleier dette å løse seg.
Hvis dette ikke fungerer ber vi deg kontakte oss på e-post eller telefon.
Når du registerer bruker hos oss sendes det en e-post med valideringsinstrukser til den e-postadressen du har registrert. Fra tid til annen kommer denne, av ulike årsaker, ikke frem. Når det skjer ber vi deg sjekke spamfilter/søppelpost – den havner ofte der. Hvis den ikke ligger der, må du ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg med valideringen.